مجازات سنگینی در انتظار تضییع کنندگان حقوق بیت‌المال است

کرمان(پانا) - رئیس دادگستری شهرستان بم از مجازات سنگین قانون‌گذار برای تضییع کنندگان بیت‌المال خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۰۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مصطفی عارف کیا در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال این شهرستان اظهار داشت: آیات و روایات زیادی در بحث حفظ بیت المال داریم و همه ما باید در رعایت بیت المال تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
رییس دادگستری شهرستان بم هشدار داد: آمار بالای پرونده ها با موضوع دعاوی خانوادگی وحقوقی را نگران کننده است.
عارف کیا با بیان اینکه اموال دولتی نزد مسئولان امانت هستند و هرگونه تضییع در این خصوص قابل قبول نیست،ابراز داشت: در مناطق روستایی این شهرستان به ویژه منطقه گردشگری دهبکری تصرفاتی صورت گرفته که باید از این موضوع جلوگیری کنیم
این مقام قضائی اعلام کرد:در سیل سال گذشته در رودخانه های آدوری و نساء خساراتی به وجود آمد که ما باید به گونه ای اقدام کنیم که حقی از کسی ضایع نشود.
وی بر تعامل و همکاری بیشتر ادارات در راستای حفظ بیت المال تاکید کرد و گفت: بیت‌المال بسیار مهم است و ما در حوزه مسوولیتی خود باید دقت زیادی داشته باشیم که منویات مقام معظم رهبری و بخشنامه‌های دیگر قوه قضائیه هم مؤید و موکد است و قانونگذار هم برای افرادی که رعایت بیت‌المال را نکند مجازات سختی مقرر کرده است.
عارف کیا با اشاره به اینکه ما باید آینده‌نگر باشیم و به سهم کسانی که در آینده به دنیا می‌آیند توجه کنیم، ادامه داد: مدیران باید سعی کنند در دوران مدیریتی ضمن تلاش بر اساس حقوق و مزایایی که می‌گیرند کاری کنند تا برای خود باقیات و صالحات به جا بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار