مقدم‌ سليمي،سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين:

دستفروشان مسير بهشت فاطمه(س) ساماندهي شدند

وحيد مقدم سليمي، سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي شهرداري قزوين گفت: بازارچه موقتي در قسمت ورودي درب بهشت فاطمه(س) در راستاي ساماندهي دستفروشان احداث شده است.

کد مطلب: ۷۰۰۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوين؛ وحيد مقدم سليمي افزود: با پيگيري‌هاي مستمر براي ساماندهي و انتظام بخشي دستفروشان در قسمت ورودي درب بهشت فاطمه(س) بازارچه موقتي با 15 غرفه در مساحت 150 مترمربع احداث شده که در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه داير است.

وي بيان کرد: يکي از پرترافيک‌ترين نقاط شهر قزوين بلوار بهشت فاطمه(س) است که وجود وانت‌بارها و دستفروشاني که به صورت پراکنده در اين منطقه فعاليت مي‌کنند با ايجاد جلوه‌هاي بصري نامناسب در اين ورودي باعث ترافيک در مسير نيز مي‌شوند .

مقدم‌سليمي در ادامه به چهار روز بازار فعال در شهر قزوين اشاره و اضافه کرد: به منظور جلوگيري از فعاليت پراکنده دست فروشان در معابر شهر قزوين و ايجاد رفاه براي شهروندان، تاکنون چهار روز بازار در روزهاي شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه در ناحيه مينودر، سلامگاه، نوروزيان و نواب شمالي راه اندازي شده است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: از ساعات ابتداي شروع فعاليت اين روز بازارها تا پايان کار، نيروي انتظامي و پليس راهور در کنار مديريت بازار در محل حاضر و آماده خدمت رساني است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار