نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

یادمان شهدا تذکری برای تداوم مسیر شهادت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تأکید بر تداوم مسیر شهدا، گفت: نصب یادمان شهدا تذکری برای همگان است تا در مسیر شهدا گام بردارند.

کد مطلب: ۷۰۰۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در آیین افتتاح یادمان شهدای روحانی استان در دفتر امام جمعه ارومیه با اشاره به مقام والای شهدای روحانی، اظهار داشت: یادمان شهدای روحانی بیانگر ایثارگری ها و تلاش های روحانیت در ۸ سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه وجود یادمان شهدای روحانی در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افتخاری برای ما است، ابراز داشت: مشاهده تصاویر شهدای روحانی تذکری است تا ادامه دهنده یاد شهدا به ویژه شهدای روحانی باشیم که مظلومانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه ارومیه با تأکید فرهنگ سازی در نصب یادمان شهدا در اقصی نقاط شهرها به ویژه شهر ارومیه، ادامه داد: همچنین نصب یادمان شهدای روحانی در دفاتر ائمه جمعه نیز باید مورد توجه باشد و تصاویر شهدا نصب شود.

وی با تأکید بر تداوم مسیر شهدا و یاد و خاطره شهیدان، ابراز داشت: یادمان شهدا و نصب آنها شیوه ای برای ترویج فرهنگ شهدا است تا یاد و خاطره این شهیدان و جلوه‌های ایثار آنان دوباره در جامعه زنده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به کار ویژه شهدای روحانی در دفاع مقدس، گفت: مشروعیت بخشیدن به مقوله دفاع از جمله نقش‌های مهم روحانیت در دفاع مقدس بود تا رزمندگان اسلام با انگیزه الهی در جبهه‌ها حضور یابند و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار