دوره آموزش داوری طناب زنی دبیران درس تربیت بدنی آذربایجان غربی برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش آذربایجان غربی در بازدید از این دوره گفت: ارتقاء سطح علمی و عملی دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۷۰۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان با همراهی دیگر مسوولان از دوره آموزش داوری و مربیگری درجه 3 طناب زنی دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی استان آذربایجان غربی که در محل مجتمع ورزشی شهید رجائی ارومیه درحال برگزاریست، بازدید کرد.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان در این بازدید با بیان اینکه این دوره آموزشی بمدت 8 روز از 13 تا 22 دی ماه برگزار می شود؛ اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح علمی و عملی دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی است.

حسینی اضافه کرد: دوره های آموزشی مرتبط با درس تربیت بدنی از اول سالتحصیلی با دوره مهارت های عمومی درس تربیت بدنی بوده است که در کلیه مناطق و نواحی 24گانه برای مدیران مدارس، دبیران تربیت بدنی و آموزگاران غیرتخصصی در سطح استان برگزار شد با استقبال همکاران روبه رو شده است.

وی با اشاره به فعالیت هزار و 200 معلم تربیت بدنی در استان خاطر نشان کرد: دوره مجازی آموزش طرح درس تربیت بدنی با محوریت کتاب راهنما معلم در اواخر دی ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار