نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:

توجه به مسئله اشتغال مربیان سوادآموزی با جدیت پیگیری می شود

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به شرایط موجود وبررسی وضعیت نیروی انسانی تلاش ما بر این است که تصمیمات مطلوبی در راستای اشتغال این قشر اتخاذ شود.

کد مطلب: ۷۰۰۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی در دیدار با مسئولین سوادآموزی استان با بیان اینکه مجلس نگاه مثبتی به موضوع مربیان سوادآموزی دارد، افزود: آموزش پایه و اساس پیشرفت در یک جامعه است و توجه به معیشت آموزش دهندگان یک ضرورت اساسی است.

زارعی تصریح کرد: طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، ارتقای آگاهی و دانش بزرگسالان نوسواد در زمینه های گوناگون به استقلال فرهنگی و علمی کشور می انجامد.

وی بیان داشت: دانش آموزانی که پدر و مادرشان از نعمت سواد برخورداند، می توانند در زمینه تحصیل رشد و تعالی بیشتر و یهتری داشته باشند و باید فرزندان نیز در این راستا تلاش کنند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: با بررسی و تحقق خواسته های این مربیان بخشی از مشکل اشتغال مرتفع می شود.

عدل هاشمی پور افزود: پرونده های مربوط به آموزشیاران و آموزش دهندگان با سابقه قبل از سال۹۲ مجموعه سوادآموزی بازدید و بررسی شده است.

وی افزود: نمایندگان استان در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار