استاندار یزد: مردم آزادند که بگویند چه چیزی را می‌پسندند و چه چیزی را نمی‌پسندند

یزد (پانا) - استاندار یزد روز شنبه 16 دی‌ماه 96 در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بابیان اینکه مردم آزادند که بگویند چه چیزی را می‌پسندند و چه چیزی را نمی‌پسندند؛ عنوان کرد: مردم یزد در روز یکشنبه در راهپیمایی وحدت‌آفرین خود خواهند گفت که از چه چیزهایی بیزارند و چه چیزهایی را برای این انقلاب می‌خواهند.

کد مطلب: ۷۰۰۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
«محمود زمانی قمی» در این نشست با تأکید بر اینکه اگر تصمیمی گرفته شود که مورد رضایت مردم نباشد، با تصمیم‌گیرنده برخورد می‌شود؛ اظهار داشت: دستگاه‌ها موظف به جلب رضایت مردم هستند و به‌عنوان مسئول امنیت استان به دستگاه‌ها ابلاغ می‌کنم که هر تصمیمی را با هماهنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اخذ نمایند.
وی با تأکید بر جلب رضایت مردم و همراهی افکار عمومی ادامه داد: رضایت مردم باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد و بنده نیز نسبت به رفتار مناسب و سفارش‌هایی که جمهوری اسلامی به‌عنوان حکومت دینی و اسلامی‌ دارد، تأکید می‌کنم و حساسیت دارم.
استاندار یزد با تأکید بر اینکه باید رفتار مدیران نسبت به مراجعین نیز برخورد شایسته و صحیح باشد؛ اضافه کرد: نمی‌شود که مدیری دستوری بدهد یا پیگیر موضوعی باشد اما کارشناس با بی‌توجهی دستور و پیگیری مدیر دستگاه را کنار بگذارد و توجه نکند، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت تصادفی، با برخی ارباب‌رجوع‌ها مذاکره و نظرخواهی داشته باشند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور و دست داشتن دشمنان در این رویدادها افزود: دشمنان نمی‌دانند که جامعه ایران و ملت مسلمان خیلی باهوش‌تر از این هستند که بخواهند تحت تأثیر چنین اقداماتی قرار بگیرند.
زمانی قمی بابیان اینکه در حوزه معیشت و اقتصاد مشکلاتی داریم و انکار نمی‌کنیم؛ گفت: باید برای رفع این مشکل اقدام کنیم، حل بخشی از این مشکلات در دست مدیران است و پذیرفته‌شده نیست که دستگاه‌ها با سهل‌انگاری کار روی زمین بگذرانند.
وی بابیان اینکه مدیران در دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ عنوان کرد: همه قوا در وحدت و همدلی باید به سمت کم کردن مشکلات و درد و رنج مردم بروند و اگر اعتراضی در این حوزه باشد من به جان می‌خرم و خواهم شنید.
استاندار یزد تصریح کرد: بااین‌وجود اجازه نمی‌دهیم فردی نگاهی چپ به کشور داشته باشد و از آن‌سوی مرزها برای ما تصمیم بگیرند چراکه هم مسئولان و هم مردم باقدرت پشت این انقلاب عظیم ایستاده‌اند.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران باصلابت و عظمتی که دارد مسیر اصلی خود را یافته و در بستر واقعی و آرمانی خود حرکت می‌کند و در این مدت همان‌طور که شعله‌های آتش را خاموش کرده با تکیه‌بر رهبر معظم انقلاب و مردم بصیر کشور در آینده نیز اگر مشکلی پیش آمد با موفقیت عبور خواهیم کرد.
زمانی قمی بابیان اینکه مردم آزادند تا بگویند چه چیزی را می‌پسندند و چه چیزی را نمی‌پسندند؛ عنوان کرد: مردم یزد فردا در راهپیمایی فریاد خواهند زد که از چه چیزهایی بیزارند و چه چیزهایی را برای این انقلاب می‌خواهند ضمن اینکه راهپیمایی فردا ارتباطی با هیچ جناح و سلیقه سیاسی ندارد و همه‌کسانی که به انقلاب علاقه دارند در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.
استاندار یزد با تأکید بر اینکه از کشور و انقلاب دفاع می‌کنیم؛ اضافه کرد: از همه اصحاب سیاست دعوت می‌کنم که فصل همدلی و رفاقت را بزرگ بداریم و از کیان کشور و انقلاب و اسلام منطقی دفاع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار