عملیات بازسازی درمانگاه شهید اخباری نوش آباد آغاز شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: به هر میزان که برای بهداشت و سلامت مردم خدمات ارائه شود، همچنان باید خدمات بیشتر شود.

کد مطلب: ۷۰۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان، ابراهیم کوچکی در آیین آغاز عملیات ساخت درمانگاه شهید اخباری نوش آباد اظهار کرد: انتقاد و مطالبه شهروندان نشانه آگاهی و اهمیت سلامتی و بهداشت در اندیشه مردم است و باید آموزش های حفظ سلامتی در جامعه فراگیر شود و پرونده الکترونیکی سلامت یک مرحله از آن است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی دولت برای تشکیل پرونده سلامت شهروندان، یک مولفه برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در بخش بهداشت و سلامت است که حتی خانه به خانه آن اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: درمانگاه شهید اخباری نوش آباد، یکی از 40 درمانگاه در حوزه ماموریت دانشگاه علوم پزشکی کاشان است که عملیات نوسازی آن آغاز شد و امیدواریم در مدت 15 ماه به بهره برداری برسد.

به گفته وی، نوش آباد همیشه به عنوان راهنما و الگویی برای سایر مناطق در کاشان بوده است که نمونه آن پیشگامی شهروندان نوش آباد، در دوران دفاع مقدس است و یکی از مناطقی است که در استان اصفهان بیشترین شهید را داشته است.

کوچکی گفت: در مانگاه شهید اخباری نوش آباد در زمینی به وسعت یک هزار و 765 متر در فضای 233 متر مربع ساخته می شود که بخشی از آن اعتبارات دولتی و بخش دیگر از محل کمک خیرین سلامت تامین خواهد شد.

شهردار نوش آباد گفت: نوش آباد به عنوان یک منطقه گردشگری در فاصله پنج کیلومتری کاشان، همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده که برای ارائه خدمات، نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتر از یک پایگاه سلامت است.

محمود اشرفی، اظهار کرد: با وجود جمعیت 12 هزار نفری نوش آباد و شرایط صنایع و مزارع اطراف آن، امیدواریم، پایگاه سلامت ثامن الحجج این شهر به عنوان یک مرکز ستاره دار ارتقا پیدا کند.

به گفته وی، پایگاه سلامت نوش آباد، پرستار مرد ندارد و انتظار است خواسته مردم، برای رفع این مشکل نیز برآورده شود.

در این آیین که جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند از خدمات خانواده های شهید اخباری، سرکار و امینی به عنوان پیشگامان سلامت در نوش آباد و از خدمات دکتر عزیزاله جمالی و دکتر زهرا منصوری نیک به عنوان خادمان سلامت به نیکی یاد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار