در گفت‌وگو با پانا

مجيد جعفري، پیشکسوت تئاتر: مرکز تربیت هنرمند راه‌اندازی می‌کنم

​تهران (پانا) – مجید جعفری هنرمند پیشکسوت تئاتر از دغدغه اش مبنی بر راه‌اندازی یک مرکز تربیت و آموزش همه‌جانبه هنرمندان در رشته‌های مختلف و انجام مقدمات و اجرای فاز اول آن خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مجید جعفری نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون در حاشیه مراسم تقدیر از هنرمندان پیشکسوت متولد دی ماه به پانا گفت: امیدوارم دیدار هر ماهه هنرمندان همواره، پایدار و برقرار باشد زیرا هنرمندان به دیدن همدیگر نیاز دارند. در این دیدارها که به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت صورت می گیرد، نوعی تشریک مساعی، تبادل اطلاعات و تجربه در رشته های مختلف هنری بین آن ها صورت می گیرد.
وی افزود: به ویژه اینکه هریک از هنرمندان، از پشتوانه علمی و هنری بالایی برخوردارند و این تجربه می تواند مورد استفاده هم نسلان آن ها قرار بگیرد. آرزوی سلامتی برای همه هنرمندان کشورمان دارم.
جعفری همچنین با اشاره به شرایط و دغدغه های هنرمندان هم نسل خود عنوان کرد: ما آرزوهایی داشتیم که به دلیل شرایط ویژه انقلاب تحقق آنها به تاخیر افتاد. در آن دوران برخی دیدگاه‌ها و اوضاع سیاسی و اقتصادی مردم مانع تفکر متمرکز نسبت به هنر بود اما این آرزوها هیچ وقت از بین نرفت و انگیزه برای رسیدن به آن ها نیز به تبع اش ادامه یافت.
وی با بیان این که هنرمندان هم نسل او شاداب و سرزنده به فعالیت حرفه‌ای خود عمدتا ادامه می دهند، عنوان کرد: من اکنون همان کارهایی را که در 40 سالگی انجام می دادم، پیگیری و دنبال می کنم. همیشه آرزو داشتم مرکزی تاسیس کنم که هنرمندانی را در رشته‌های مختلف تربیت کند و به یک کنسرواتوار همه‌جانبه تبدیل شود. علاقه مندان واقعی را جذب کند و افراد مستعد بتوانند توانایی ها و استعدادهای خود را بروز دهند و هنرشان را شکوفا کنند.
این هنرمند افزود: 28 سال پیش به این ایده فکر کردم و هنوز آن را دنبال می کنم و پای آن ایستاده ام. مقدمات این کار نیز فراهم شده است و می‌توان گفت بنیان اولیه و فاز اول آن انجام شده است و فازهای بعدی نیز دنبال خواهد شد. این مسیری است که به آن اعتقاد دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار