بیانیه باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال

باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال از هوادارانش خواست از تلافی اتفاقات هفته گذشته در ورزشگاه آزادی خودداری کنند.

کد مطلب: ۶۹۹۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای در آستانه دیدار امروز خود مقابل استقلال، از هوادارانش خواست که در ورزشگاه یادگار امام (ره) از سر دادن شعارهای غیر موجه خودداری کنند.

در این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی
تبریز، ادب دیاریمیز
تراکتور افتخاریمیز

مسابقه حساس روز جمعه مقابل استقلال تهران با گذشت یک هفته از روز سیاه فوتبال در ورزشگاه آزادی موعدی است برای غیور مردان آذربایجان سرفراز تا در میدان اخلاق و ادب پیروز و سربلند باشند.

اگرچه اتفاقات تلخ مسابقه قبلی و نابخردی هتاکان، قلب‌های مردم شریف آذربایجان را به درد آورده، اما وقت آن است که به جای تلافی و مقابله به مثل با نشان دادن فرهنگ اصیل و ادب و اخلاق اسلامی الگوی متفاوتی از رفتار هواداران پرشور تراکتورسازی به تصویر بکشیم که در تاریخ فوتبال ایران ماندگار باشد.

هتاکان هفته گذشته مدعی شدند که رفتارهای زشت و غیر قابل توجیه آن روز به تلافی وقایع تبریز بوده، اما عدم صحت این دروغ بزرگ را با ارائه تصویری متفاوت از فرهنگ هواداران تراکتورسازی اثبات می‌کنیم!

به یاد داشته باشید که ادب و متانت امروز ما ضربه بزرگی بر پیکره متخلفان بازی هفته گذشته وارد می‌کند و به اثبات می‌رساند که هوادار تراکتورسازی عامل وقوع آن اتفاقات نبوده که این حقیقت موجب تشدید مجازات باشگاه میزبان و خصوصاً کانون هواداران این باشگاه خواهد شد.

تردید نکنید که سر دادن شعارهای غیرموجه، دست‌آویز مظلوم‌نمایی متخلفین هفته گذشته خواهد بود و موضع تراکتورسازی را در این ماجرا به شدت تضعیف می‌کند.

بدون تردید باشگاه تراکتورسازی با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی خود موضوع تشدید مجازات را تا آخرین مرحله پیگیری خواهد کرد، با این وجود از هواداران عزیز انتظار می‌رود که با تشویق تیم محبوب خود و به تصویر کشیدن فرهنگ پرافتخار مردم آذربایجان چهره حقیقی مقصرین و مسببین وقایع بازی هفته گذشته را افشا کنند.

همراه و هم صدا در کنار هم تا آخرین دقیقه تراکتورِ آذربایجان را تشویق می‌کنیم و همزمان علاوه بر فتح نتیجه بازی و کسب 3 امتیاز، فاتح میدان ادب و اخلاق هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار