مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره های الگوهای برتر تدریس و تجارب برتر در استان ایلام

از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره های تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس (درس تفکر و سبک زندگی) طی مراسمی در ایلام تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۶۹۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس و تجارب برتر با حضور مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی استان و کارشناسان آن حوزه در محل سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی استان ایلام برگزار شد.

در این مراسم علی بیرانوند مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن عرض خیر مقدم به حضّار، آموزش و پرورش را محل تمرین زندگی نامید و افزود : آموزش و پرورش سرمایه ای غیر از شما مربیان دلسوز و متعهد ندارد .

وی ضمن بیان این نکته که سال آینده نظام شش سه سه بطور کامل مستقر خواهد شد بر لزوم تغییر رویکرد از آزمون محوری به رویکرد تربیتی تاکید کرد .

بیرانوند در انتها از زحمات و همت همکاران تلاش گری که با دستان خالی در کشور افتخار آفرینی کردند تشکر کرد .

در ادامه یدالله جایدری معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز ضمن قدردانی از تلاش های همکاران ، مربیان را به داشتن روحیه کاری و ادامه کار با قوت تشویق کرد و از مربیان خواست که برای افزایش سطح علمی خود از توانمندسازی خود غافل نشوند .

لازم به ذکر است در این جشنواره از 39 نفر برگزیدگان این جشنواره ها با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد که 12 نفر در جشنواره الگوهای برتر تدریس و 27 نفر در جشنواره تجارب برتر تربیتی شرکت داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار