سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

گزینشگران می توانند در راه ارائه آموزش های مطلوب به نسل آینده تاثیرگذار باشند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همه گزینشگران افرادی عالم و متعهد هستند که با انتخاب و گزینش افراد به عنوان معلمان فردا می توانند در راه ارائه آموزش های مطلوب به دانش آموزان، آینده سازان فردا تاثیرگذار باشند.

کد مطلب: ۶۹۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان، محمد جواد احمدی در همایش گزینشگران هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: تا زمانی که کسی در میدان آموزش و پرورش قرار نگیرد متوجه گستردگی کار و حجم بالای کار و همچنین زوایای پنهانی کاری که نیروهای گزینش در گمنامی به تنهایی انجام می دهند نخواهد بود و یکی از این گروه ها، فعالان هسته گزینش است که با وجود همه مشکلات کار خود را ادامه می دهند.
وی افزود: همه گزینشگران افرادی عالم و متعهد هستند که با انتخاب و گزینش افراد به عنوان معلمان فردا می توانند در راه ارائه آموزش های مطلوب به دانش آموزان، آینده سازان فردا تاثیرگذار باشند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با نگاهی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) پیرامون گزینش در تاریخ 15 دی ماه سال 1361 می توان به اهمیت این موضوع پس برد.
محمد جواد احمدی بیان کرد: بعد از مصاحبه با نیروها، دوران آزمایشی است که به عنوان فرصت احیا برای فرد مورد نظر مطرح است، بسیار تعیین کننده می باشد و باید فرد مناسب تر با توانایی بالاتر انتخاب شود.
وی تصریح کرد: معتقدم ما تا با جنبه الگویی جامعه را به رشد دعوت نکنیم، آب در هاون می کوبیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار