مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

توجه به اخلاق ملاک گزینش افراد باشد

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ملاک گزینش افراد را توجه به اخلاق و قانون دانست.

کد مطلب: ۶۹۸۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه هماهنگی هسته گزینش اظهار کرد: حقیقت کار گزینش بر کسی پوشیده نیست و همه بر اهمیت کار گزینش آشنا هستند.

وی ادامه داد: بعضی از رفتار های ناهنجار در درون افراد نهادینه شده است که باید طبق قانون با آنها برخورد شود ، اما گهگاهی بعضی از رفتار ها به خاطر ندانستن وکم دقتی اتفاق می افتد که باید ملاک اخلاق را رعایت کرد.

حاتمی اشاره کرد: وظیفه هدایت انسان ها کار بزرگی است که به معلم ها سپرده شده است که باید در این راستا افراد قوی و باهوش انتخاب شوند.

رئیس اداره هسته گزینش آموزش و پرورش استان در ادامه بیان کرد: شرایط عمومی ،اعتقادی وسیاسی افراد بعد از قبولی در آزمون و مصاحبه تخصصی در مصاحبه عمومی مورد بررسی قرار می گیرد.

علی عاقل با اشاره به هفته گزینش بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه ، پیاده روی ، دیدار باخانواده کارکنان شهید هسته گزینش ، برگزاری همایش و ارائه گزارش به همکاران و عموم مردم از برنامه های هفته گزینش می باشد

رئیس هسته گزینش در پایان بیان کرد: در یک سال گذشته قریب به 4 هزار پرونده اعم از ( قبول شدگان ماده 28 ، دانشگاه فرهنگیان ،نیروی حق التدریسی آزاد و دولتی ، نیروی قرار دادی و پیمانی ) مورد بررسی و رای ابلاغ شده است که در صورت نیاز نیز مصاحبه انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار