در گفت‌وگو با پانا

صدراعظم نوری: پل‌های ناایمن پایتخت جمع آوری شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفته است که عمر برخی پل‌های پایتخت به اتمام رسیده است و پل‌های ناایمن باید جمع‌آروی شوند.

کد مطلب: ۶۹۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با پانا، درخصوص ایمن‌سازی پل‌های قدیمی شهر تهران در برابر زلزله اظهارکرد: همه موضوعات را نباید به زلزله گره بزنیم چرا که موجب ناامنی، بی اعتمادی و استرس برای مردم می‌شود. اگر هر موضوعی را به زلزله ربط دهیم، مردم خود را در شرایط ناایمن می‌بینند که به شدت بر روی سلامت روح و جسم آن‌ها اثر می‌گذارد البته این مسأله به معنای این نیست که نباید به مسایل ایمنی بی‌توجه بود بلکه باید ایمن‌سازی ساختمان‌ها، ابنیه و پل‌های پایتخت انجام شود.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران درباره توقف طرح جمع آوری پل گیشا گفت: این پروژه متوقف نشده است .جمع آوری این پل جزو برنامه‌های معاونت عمران شهرداری تهران است. در گزارشی که هفته پیش معاونت عمرانی در جلسه شورا ارائه داد، این طرح یکی از اولویت‌های این معاونت است که با توجه به طولانی شدن عمر پل و بحث ترافیک منطقه که به معضل تبدیل شده باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی انجام شده، پل گیشا جمع آوری و به زیرگذر تبدیل شود ضمن اینکه عدم ایمنی در محدوده این پل نیز باید از بین برود و در نهایت ترافیک نیز عادی شود.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران درخصوص اتمام عمر سایر پل‌های پایتخت نیز گفت: به جز گیشا پل‌های دیگری نیز در سطح شهر هستند که عمر آن تمام شده است. این موضوع در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد. وضعیت این پل‌ها باید ارزیابی شود و اگر ایمنی وجود داشت فعالیت آنها ادامه یابد و اگر ایمنی وجود نداشته باشد باید جمع آوری شده و برای پل، جایگزین در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار