سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دهه فجر به عنوان دهه ایثار و فداکاری در تاریخ انقلاب اسلامی است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نسل های بعدی انقلاب باید میوه و ثمره همه رشادت ها و ایثارگری های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین 8 سال دفاع مقدس را بچشند و این امکانپذیر نخواهد بود مگر با عملیاتی کردن همه شعارها و ارتباط نزدیک و مدبرانه با نسل بعدی که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

کد مطلب: ۶۹۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان، محمد جواد احمدی در جلسه ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: دهه فجر به عنوان دهه ایثار و فداکاری در تاریخ انقلاب اسلامی است به طوری که یکی از نتایج دهه فجر، ایجاد شادی، امید و بالندگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه قرار گرفته شود این است که باید به ابعاد دهه فجر حکیمانه و عاقلانه پرداخته شود چرا که دهه فجر در ایجاد استقلال و آزادی مستتر است.

محمد جواد احمدی ادامه داد: دهه فجر، تجدید عهد با امام و شهدا و رهبری است که در آن بر توحید، نماز، امر به معروف و پیروی ازولایت فقیه و همچنین توجه به امور مردم تاکید شده است و باید سرلوحه همه کارها قرار گرفته شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه اظهاراتش بیان کرد: اهداف و مبانی عالیه دهه فجر باید به صورت شایسته و مطلوب به نسل های بعدی منتقل شود و این از طریق انجام مراسم ها، محتواهای آموزشی و وسایل ارتباطی به خصوص فضاهای مجازی سریعتر، بهتر و مطلوب تر انجام می شود.

محمد جواد احمدی عنوان کرد: نسل های بعدی انقلاب باید میوه و ثمره همه رشادت ها و ایثارگری های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را بچشند و این امکانپذیر نخواهد بود مگر با عملیاتی کردن همه شعارها و ارتباط نزدیک و مدبرانه با نسل بعدی که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار