عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم:

مرحله سوم ارسال کانکس از طرف اتاق اصناف قم جهت اسکال زلزله زدگان سرپل ذهاب

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم گفت: اصناف ، متولی کمک های ادارات و مردم قمی شد و طی آمار های اعلام شده،تاکنون شهرک معصومیه (س) سرپل ذهاب کرمانشاه حدود ۴۷ کانکس و ۲ سرویس بهداشتی مستقر شده است.

کد مطلب: ۶۹۷۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سید ابراهیم صحفی، نیمروز چهارشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۶ در حاشیه مایحتاج زلزله زدگان کرمانشاه و ارسال کانکس ، در مصاحبه با خبرنگار خبرگذاری پانا گفت: در اولین روز بعد از حادثه، اتاق اصناف انواع و اقسام لوازم و مایحتاج حادثه دیدگان را توسط ارسال تریلی و کامیون های مختلفی که ارتش در اختیار این سازمان قرار داد، تأمین کرد.
وی ادامه داد: بعد از گذشت سه چهار روز با برطرف شدن تقریبی نیاز های مردم زلزله زده با توجه به آغاز فصل زمستان و سرما نیاز به پناهگاه برای سکونت دست به کار شدیم. با توجه به شرایط و اوضاع و احوال بهترین گزینه کانکس بود. ما پیشنهاد کانکس را به اتحادیه های صنفی دادیم. پس از برگزاری جلسه با روسای اتحادیه ها به این نتیجه رسیدیم که باید کاروان کانکس راهی منطقه کنیم.‌
صحفی تصریح کرد: با واگذاری یک زمین جنب بیمارستان شهدای سرپل ذهاب و اتمام زیرسازی زمین شروع به ارسال کانکس کردیم و اکثر کانکس هایی که ارسال شد، کانکس های نو و خریداری شده توسط خودمان است که از تهران سفارش داده و ساخته شد و اولویت اسکان با خانواده هایی بود که یا فرزند خردسال دارند پیرمرد و پیرزن هایی که به پرستاری و مراقبت نیازمند هستند. مرحله اول بیست و یک تریلی کانکس فرستاده شد. در مرحله دوم چند تریلی دیگر نیز بارگیری شد.
وی وعده ارسال مرحله سوم کانکس ها را داد و گفت :در این عمل حسنه تعداد کثیری از اقشار به نوعی شرکت داشتند از جمله ادارات مختلف، شهرداری قم هلال احمر، کمک های مردمی و غیره.
وی افزود: هم اکنون یک کانکس اهدا شده توسط یکی از خیرین جلوی درب اتاق اصناف قرار داده شده است طی چند روز آینده به همراه کانکس های دیگر ارسال خواهد شد.
/نازنین حدادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار