رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری عامل فروش مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی

یاسوج (پانا) - رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد،خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

سرگرد روح‌الله شهبازی‌پور در این باره اظهار کرد: با رصد و پايش کارشناسان پليس فتا صفحه هایي در شبکه‌های اجتماعي شناسايي شد که گرداننده آن اقدام به تبليغ و فروش مواد مخدر مي‌نمود.

وی افزود: با توجه به محرز بودن جرم، در اين راستا پرونده تشکيل و موضوع پرونده به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت‌.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فني و شگردهاي پليسي گرداننده این صفحه در شبکه‌های اجتماعی شناسایی شد‌.

سرگرد شهبازی‌پور گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و تعامل و همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر، اکيپي از مامورين پلیس فتا و پليس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به محل سکونت متهم اعزام و طي عمليات غافلگيرانه متهم دستگير و در بازرسي از منزل نامبرده مقداری مواد مخدر از نوع ماري جوانا کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد ضمن تحویل متهم به مراجع قضایی افزود: متاسفانه با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، افرادی شیاد از این طریق قصد فروش مواد مخدر در این شبکه ها را دارند.

سرگرد شهبازی پور گفت: با توجه به اینکه فروشندگان مواد مخدر همیشه به دنبال به دام انداختن جوانان جهت اعتیاد آنان به مواد مخدر هستند، از شهروندان خواست در صورتی که در فضای مجازی با موارد مشکوک برخورد نمودند، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار