انتقاد نماینده تبریز به دادستان کل کشور

چرا رئیس دولت اصلاحات در محدودیت زندگی می‌کند؟

تهران (پانا) – نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خواستار بازداشت مقامات و مسئولان دخیل در قاچاق کالا شد و از محدودیت‌های ایجاد شده برای رئیس دولت اصلاحات انتقاد کرد.

کد مطلب: ۶۹۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

شهاب الدین بی مقدار در نشست علنی امروز (یکشنبه 3 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود به اظهارات اخیر دادستان کل کشور اشاره و بیان کرد: خبرگزاری‌ها به نقل از دادستان کل کشور آورده‌اند که برخی مقامات که باید دلسوزانه در عرصه باشند، خود به نوعی در قاچاق کالا سهیم هستند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد با مقامات دخیل در قاچاق کالا، خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده مجلس می‌پرسم پس دادستان کل در این کشور چه کاره است و چه کسی باید این مشکل را حل کند، وقتی خبرنگاری خبری را منتشر می‌کند فورا زندانی می‌شود اما چرا آقای دادستان این مقامات و فرزندانشان را دستگیر نمی‌‌کنید. مردم می‌پرسند وقتی ریگی را از هواپیما پایین می‌کشند؛ چطور است قاچاقچیان دستگیر نمی‌شوند.

وی ادامه داد: مردم می‌پرسند بر سر این کشور چه آمده است که احمدی‌نژاد که خود عامل بیشترین مشکل کشور است آزادانه هر کاری را انجام می‌دهد ولی کسی با او کاری ندارد در مقابل رئیس جمهور دوره اصلاحات که درخشان‌ترین عملکرد را در تاریخ جمهوری اسلامی دارد در محدودیت زندگی می‌کند و مذاکره و استفاده از نظرات سید محمد خاتمی حرام و جرم اعلام می شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی به مسئله بودجه نیز اشاره کرد و یادآور شد: بودجه تقدیمی سال 97 همچون سال‌های پیش نشان می‌دهد که بودجه جاری کل درآمدهای نفتی و بخش عمده‌ای از درآمدهای مالیاتی را می‌بلعد که باید فکری کرد.

بی مقدار به مسئله بیکاری جوانان در ادامه اشاره کرد و گفت: من نماینده دوره‌های اول و دوم مجلس و زمان دفاع مقدس هستم، در آن زمان حقوق نمایندگان ثابت ماند و جامعه پذیرفت افزایشی در بودجه جاری انجام نشود و کشور به خوبی اداره شد. مگر اکنون نیز در حال جنگ اقتصادی نیستیم، بیاییم با کم کردن هزینه جاری کل کشور حداقل به میزان 5 درصد برای جوانان بیکار شغل ایجاد کنیم و برای آلودگی هوا چاره‌ای بیندیشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار