چهل و هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز؛

اولین حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در البرز

چهل و هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و وزیر معین استان در ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی، استاندار البرز، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۵۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمد جواد آذری جهرمی وزیرارتباطات وفن آوری اطلاعات که بعنوان وزیر معین این استان در ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی تعیین شده است، صبح امروز به البرز سفر کرد تا ضمن اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی را در این استان بررسی می کند در جلسه "ستاد اقتصاد مقاومتی" که در سالن شهدای دولت برگزار شد حضور پیدا کند.

وی در جمع اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: گزارش های جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی درحال مطالعه قرار دارد و نماینده وزارت ارتباطات درنشست های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز حضور پیدا می کند.

وی با بیان اینکه نباید خلط مبحث بین تکالیف ذاتی دستگاه ها و وظایف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وجود داشته باشد گفت: سبک پیگیری نیازهای البرز با توجه به استعدادهای بی نظیری که در این استان وجود دارد باید متفاوت تر از قبل باشد تا شاهد تحولاتی که مورد انتظار است باشیم.ه گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات که بعنوان وزیر معین این استان در ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی تعیین شده است، صبح امروز به البرز سفر کرد تا ضمن اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی را در این استان بررسی می کند در پانزدهمین جلسه "ستاد اقتصاد مقاومتی" که در سالن شهدای دولت برگزار شد حضور پیدا کند.

وی در جمع اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: گزارش های جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی درحال مطالعه قرار دارد و نماینده وزارت ارتباطات در نشست های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز حضور پیدا می کند.

وی با بیان اینکه نباید خلط مبحث بین تکالیف ذاتی دستگاه ها و وظایف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وجود داشته باشد گفت: سبک پیگیری نیازهای البرز با توجه به استعدادهای بی نظیری که در این استان وجود دارد باید متفاوت تر از قبل باشد تا شاهد تحولاتی که مورد انتظار است باشیم.

در ادامه سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی پیام، ویژه استقرار صنایع حوزه ای.سی.تی و دانش بنیان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار