در گفت‌و‌گو با پانا

درخشان: حواشی برنامه 90 در حذف پرسپولیس تاثیر داشت/ ماندنم در نفت به صلاح نبود

سرمربی سابق پرسپولیس دست کم گرفتن صنعت‌نفت و حواشی برنامه 90 را در حذف پرسپولیس از جام حذفی موثر دانست.

کد مطلب: ۶۹۵۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با پانا درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی گفت: فکر می کنم در این چند سال اخیر این نوع سبک بازی از پرسپولیس کمتر دیده شد. این تیم در وقت بازی و اضافه نتوانست گل بزند و از پرسپولیس این عملکرد بعید بود. شاید یکی از دلایل این موضوع، جایگاه فعلی صنعت نفت بود. این تیم باتوجه به اینکه در جدول لیگ برتر جایگاه خوبی ندارد شاید از نظر پرسپولیس مقابله کردن با آنها کار راحتی بود اما همیشه تیم های ضعیف تر در جام حذفی خیلی خوب بازی می کنند تا در این رقابت ها به نتیجه قابل قبولی برسند.

وی ادامه داد: در روند بازی کاملا مشخص بود بازیکنان پرسپولیس تمرکز کافی نداشتند و نمی توانستند باهم خوب هماهنگ شوند. از طرفی برانکو هم مانند بازیکنانش تمرکز کافی نداشت و نتوانست به بازیکنانش راهنمایی های درست بدهد.

درخشان در رابطه با علت این سردرگرمی گفت: علت آن را باید خود بازیکنان و یا کادرفنی بگویند و من که بیرون از گود بودم نمی توانم قطعی حرفی بزنم اما فکر می کنم حاشیه های برنامه 90 و درگیری طاهری با هدایتی باعث شد که تیم به حاشیه برود و تمرکز کافی برای بازی نداشته باشد. با طرح این مسائل قبل از بازی بخش زیادی از انرژی روانی تیم معطوف به این موضوع شد.

وی که چند روز پیش از هدایت تیم نفت کناره گیری کرد، گفت: گفتنی ها در مورد تیم نفت گفته شد، واقعا این شرایطی که برای تیم نفت به وجود آمده تنها وضعیت این تیم را بحرانی تر از گذشته می کند. من همه تلاشم را به کار گرفتم اما واقعا دیگر ماندن به صلاح نبود و باید هر چه زودتر این تیم را ترک می کردم. امیدوارم در ادامه راه کسانی که هدایت این تیم را برعهده گرفتند شرایط برایشان خوب پیش برود و بتوانند کاری از پیش ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار