تفاهم نامه همکاری طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) امضاء شد

آب گنجینه انسان هاست/73 هزار دانش آموز هرمزگانی با خانواده در طرح نجات آب مشارکت دارند

تفاهم نامه طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) به امضای مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان رسید.

کد مطلب: ۶۹۳۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، دانش هاشمی پور، مدیر کل آموزش و پرورش استان، در حاشیه امضای این تفاهم نامه، گفت: گسترش آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در ارتباط با حفاظت از منابع آبی مهمترین هدف اجرای طرح داناب است که آموزش دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور را دنبال می کند تا به عنوان سفیران نجات آب در جامعه نقش آفرین باشند.

وی تصریح کرد: در ضرورت حفاظت از منابع آبی نیاز به استدلال نداریم چرا که این مهم به خودی خود امری روشن و شفاف است که آب گنجینه ی مشترک انسان ها است و باید ضمن استفاده صحیح، به نسل های بعدی سپرده شود.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش؛ این طرح با عنایت به سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف، ابلاغی مقام معظم رهبری و شیوه نامه راهبری طرح ملی دانش آموزی نجات آب، ضرورت آموزش جهت ارتقای آگاهی های عمومی در بخش آب و همچنین نقش دانش آموزان و اولیا و مربیان در تغییر سمت و سوی فرهنگ جامعه، بین شرکت آب منطقه ای و آموزش و پرورش استان امضاء و اجرایی می شود.

هاشمی پور یادآورشد: در این طرح بیش از 73 هزار دانش آموز دوره متوسطه در 812 آموزشگاه مشارکت دارند که تفاهم نامه آن در 9 ماده و دو تبصره است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با اجرای این طرح شاهد ارتقاء اصلاح الگوي مصرف و حفظ منابع آبی که برای ادامه حیات بشر امری اجتناب ناپذیراست، باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار