توضیحات معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری مراسم ختم زائرین سبکبال راهیان نور البرز:

اردوی راهیان نور یک حرکت ارزشمند فرهنگی است و نباید تحت تاثیر چنین اتفاقاتی قرار گیرد

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اردوها طبق برنامه عادی خود برگزار خواهد شد زیرا تمام تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران صورت گرفته بود.

کد مطلب: ۶۹۳۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار پانا البرز گفت: با توجه به حادثه اخیر، اردوها طبق برنامه عادی خود انجام خواهد شد زیرا همه تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران صورت گرفته بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: همه تمهیدات در مورد حفظ امنیت این عزیزان انجام گرفته و هیچ کوتاهی از طرف آموزش و پرورش در استان، منطقه، سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی صورت نگرفته بود و نگرانی در این مقوله وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: اتفاق بسیار دلخراشی بود و نباید صورت می گرفت ولی با توجه به تمام تمهیدات صورت گرفته ما کماکان برنامه ها را ادامه خواهیم داد.

فیض در پایان با تاکید بر برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: امیدواریم خللی در برگزاری این برنامه ها وارد نگردد چون یک حرکت فرهنگی ارزشمند است و این حرکت نباید تحت تاثیر چنین اتفاقاتی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است در سانحه ای که سه شنبه و در جريان برگزاری اردوی راهيان نور به مقصد استان خوزستان در سوسنگرد رخ داد، دو دانش آموز و دو همراه اردو جان باختند.

مسئولان پليس راهور، انحراف به چپ خودروی مقابل و سرعت بالای آن را عامل حادثه اعلام كردند.

خبرنگار افتخاری پانا البرز: امیرحسین خادمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار