مشاور عالی رئیس سازمان دانش آموزی کشور خبر داد:

عضویت یک میلیون دانش آموز در تشکل های دانش آموزی کشور

مشاور عالی رئیس سازمان دانش آموزی کشور گفت: در سال جاری بیش از یک میلیون دانش آموز دختر و پسر دوره های متوسطه اول و دوم کشور به عضویت تشکل های سازمان دانش آموزی در آمدند.

کد مطلب: ۶۹۳۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

علی نقی یزدان پناه کشور در حاشیه ی مراسم افتتاحیه فعالیت های تشکل های دانش آموزی استان، درگفتگو باخبرنگار پانا اظهار کرد: خراسان جنوبی، از نظر کمی و در کیفی به واسطه همبستگی و عشق کارکنان و اعضای سازمان، درسطح بسیار بالایی قرار داشته و جزء قدرتمند ترین گروه های کشور به شمار می رود.


وی با اشاره به رشد 15 درصدی عضویت دانش آموزان خراسان جنوبی در تشکل های سازمان ادامه داد: در سراسر کشور ، بیش از نفر از دانش آموزان به عضویت تشکلات پیشتازان در آمده اند ،به طوری که در هر استان،10درصد از دانش آموزان ، عضو تشکیلات شده اند ، اما در خراسان جنوبی با توجه به ثبت 620 گروه ، این رقم 15 درصد افزایش یافته است.


مشاور عالی رئیس سازمان دانش آموزی کشور با بیان این که رخنه فرهنگی در ایران ، در حال پیشرفت است، اضافه کرد: گروه های تشکلاتی می توانند با انتقال آموزش های هویتی و معرفتی به دیگران و نیز عمل به این تعالیم، نقش موثر و تائیرگذاری را در مقابله با حربه های دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی داشته باشند.


این مقام مسئول در سازمان دانش آموزی کشور، تربیت دانش آموزان در سطوح دینی،اجتماعی ، فرهنگی و علمی را از مهم ترین اهداف سازمان دانش آموزی ، دانست و ابراز داشت: تربیت صحیح ایرانی اسلامی اعضای تشکل های دانش آموزی باعث می شود که دانش آموزان ما در سطح جامعه خود ، محکم عمل کرده، بتوانند از حق خود دفاع کنند و با استفاده از ملاک های دینی ، سپری مستحکم در برابر جنگ نرم دشمن بسازند.


یزدان پناه بر جلوگیری از موازی کاری با سایر دستگاه ها و گروه ها تأکید کرد و افزود: سازمان دانش آموزی نقش مکمل آموزش و پرورش در نظام مقدس تعلیم و تربیت را برعهده داشته و سعی می کند در کنار تعالیم علمی، عملی و مذهبی با برگزاری اردوهای متنوع استانی و کشوری که زندگی در شرایط سخت را به دانش آموز می آموزد، بتواند در این امر جایگاه نقش مؤثر و ویژه ای ایفا نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار