سخنگوی اورژانس کشور به پانا خبر داد

زلزله 6.2 ریشتری «هجدک» کرمان را لرزاند+ اسامی 29 مصدوم حادثه

تهران (پانا) - زلزله‌ای به بزرگی 6.2 ریشتر ساعت 12.13 ظهر امروز «هجدک» کرمان را لرزاند و بر اساس اعلام سخنگوی اورژانس کشور در مجموع 29 تن در این حادثه مصدوم شده است.

کد مطلب: ۶۹۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

زلزله‌ای به بزرگی 6.2 ریشتر در ساعت 12.13 ظهر امروز «هجدک» کرمان را لرزاند. این زمین لرزه در طول جغرافیایی 57.32 ، عرض جغرافیایی 30.75 و عمق 10 کیلومتر رخ داده است.

همچنین زمین لرزه 6.2 ریشتری «هجدک» کرمان در 30 کیلومتری هجدک (کرمان)، 42 کیلومتری چترود (کرمان)، 49 کیلومتری كاظم آباد (کرمان) و 57 کیلومتری كرمان به ثبت رسیده است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با پانا از اعزام تیم‌های ارزیاب اورژانس به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: در پی زمین‌لرزه‌ای که ظهر امروز حوالی «هجدک» کرمان را لرزاند 4 دستگاه آمبولانس از شهرستان راور و 3 دستگاه آمبولانس از شهرستان بهاباد به مناطق روستایی و هم مرز با استان کرمان اعزام شد.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره مصدومان این حادثه گفت: تا کنون تعداد 29 مصدوم ، 17 نفر درمان و ترخیص شده اند و 12 نفر بستری هستند.

وی تصریح کرد: طی ارزیابی از شهر بهاباد و 6 روستا در این مناطق صدمات جانی و خسارات مالی نداشته است و تیم‌های ارزیاب اورژانس تاکنون از شهر هجدک و 12 روستا بازدید کرده‌اند.

به گفته وی، تمامی مصدومان به دلیل آسیب‌های ناشی از ترس و فرار صدمه دیده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار