مدیر کل آموزش از راه دور آموزش و پرورش خبرداد:

دوره‌های آموزشی آنلاین برای معلمان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش از راه دور آموزش و پرورش از برگزاری دو دوره آموزشی آنلاین برای معلمان جهت آشنایی با سامانه دانش آموزان به مدت 32 ساعت خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، گودرز شاهمرادی در کارگاه آموزشی و توجیهی نمایه برنامه سالانه مدارس آموزش از راه دور استان اردبیل که از طریق ویدیو کنفرانس ارتباط برقرار شده بود، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های آموزش از راه دور چه به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری از جمله اهدافی است که در حوزه آموزش از راه دور پیگیری می شود.

شاهمرادی در اشاره به اولویت برنامه های آموزش از راه دور کشور به بحث خدمات آموزش الکترونیکی اشاره کرد و اظهار داشت: در استان اردبیل 6 واحد آموزشی مجهز به این خدمات شده است.

وی ادامه داد: از هر استان 2 واحد آموزشی داوطلب بهره مندی از این روش شده است.

مدیر کل آموزش از راه دور وزارت با بیان اینکه خدمات الکترونیکی در حوزه معلمان نیز پیگیری می شود، تصریح کرد: دو دوره آموزشی آنلاین برای معلمان جهت آشنایی با سامانه دانش آموزان به مدت 32 ساعت در نظر گرفته شده است که در استان کردستان عملیاتی شده است و در بقیه استان ها به ترتیب انجام خواهد شد.

گودرز شاهمرادی از برگزاری دو دوره آموزشی برای موسسان و مدیران در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شعار آموزش از راه دور در توجه به این بخش(خدمات آموزش الکترونیک) محقق خواهد شد.

شاهمرادی از موسسان و مدیران حاضر در جلسه خواست تا در انجام فعالیت های خود برنامه محور باشند و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را در اولویت قرار دهند.

وی با تاکید بموسسان آموزش از راه دور گفت: این شورا دارای ظرفیت های خوبی است که با حمایت منابع مالی می تواند فعال و پویا باشد.

مدیر کل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از سال 83 تا به امروز 3 میلیون نفر از خدمات آموزش از راه دور استفاده کرده اند و نیزاین حوزه 400 هزار نفر فارغ التحصیل داشته است، تاکید کرد موفقیت های استانی در این حوزه را در جلسات، همایش ها و ....بصورت نمایشگاهی و یا دیگر روش ها منعکس نمایید.

گودرز شاهمرادی با بیان اینکه 45 مورد تولید محتوا انجام شده و به استان ها در صورت نیاز ارسال خواهد شد، تصریح کرد: ضروری است در رویکردها و برنامه های مدارس آموزش از راه دور بازنگری و باز مهندسی انجام شود .

شاهمرادی نظارت جامع را در سه بخش عمومی، تخصصی و عادی خلاصه کرد و گفت: "طرح همتا" در استان ها جایگاه خود را پیدا کرده و روش مناسبی برای نظارت و راهنمایی مدارس می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار