هنرمند طنز نیشابور مردم را گریاند

پیکر علی قره باغی هنرمند تاتر نیشابور با حضور باشکوه مردم ، هنردوستان و هنرمندان از مقابل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت فضل نیشابورآرام گرفت.

کد مطلب: ۶۹۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابوراظهار کرد: شادروان علی قره باغی هنرمند تاتر نیشابور همیشه متبسم بود و به دنبال خنداندن مردم وی در آخرین اجرای صحنه ای خویش خنده را به مردم نیشابور برای همیشه هدیه کرد و تا ابد جاودانه شد.

غلامرضا سلامتی افزود : مرحوم علی قره باغی هنرمند تئاتر نیشابورمتولد 9 مرداد 1362 بود واز سال 1378 کار هنر تاتر را درپیش گرفت و در بیش از 15 نمایش و2 فیلم به ایفای نقش پرداخت وبا طنز های کوتاه اجتماعی خنده را بر لبان مردم نشاند.

وی خاطر نشان کرد: شادروان علی قره باغی هنرمند تاتر نیشابور که بر اثر عارضه قلبی در سن 34 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر وی پس از تشییع باشکوه در قطعه هنرمندان بهشت فضل نیشابور آرام گرفت.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد: ما ضایعه جانکاه درگذشت شادروان علی قره باغی هنرمند تاتر نیشابور را به خانواده وی و جامعه فرهنگی و هنری صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار