با حضور امام جمعه ری:

هفتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برگزار شد

هفتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی در فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد

کد مطلب: ۶۹۲۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در این نشست که در فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد ،گفت: اگر هر فردی در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار دارد نسبت به آسیب های اجتماعی حساس شود، می توان به جلوگیری و کاهش آسیب ها امیدوار بود.
وی ادامه داد: ظرفیت های فرهنگی موجود قادر است که بخش عمده ای از این معضلات و مشکلات را بر طرف سازد و با هم افزایی و همکاری نهادهای فرهنگی باید بسیاری از این مشکلات پیشگیری شود.
فرماندار ویژه شهرری نیز در ادامه این جلسه نیز با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه گفت: زیر ساخت هر اقدامی از جمله توسعه سیاسی و اقتصادی، توجه ویژه به امر فرهنگ است.
هدایت اله جمالی پور یادآور شد: بسیاری از اقدامات، نیاز به هزینه و بودجه ندارد و با هماهنگی بین بخشی و هم افزایی قابل اجرا است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری نیز در ادامه با اشاره به مصوبات نشست های قبلی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: برگزاری دوره و کارگاه های آموزشی با موضوع کاهشی آسیب های اجتماعی، آمادگی های اجتماعی قبل از ازدواج و برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرری از جمله اقدامات لازم در این راستا بوده است.
سید محمد موسوی خاطرنشان کرد: این اقدمات برای دانش آموزان و والدین آنان در مدارس، بخش ها و نواحی دیگر شهرستان ری با هدف آگاهی بخشی با هدف ایجاد انگیزه برای تشکیل خانواده، تحکیم مبانی خانواده ها و رفع و دفع آن از محیط اجتماعی برگزار خواهد شد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار