رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

مقوله آموزش در فرآیند ارزیابی بسیار اهمیت دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در جمع نمایندگان ادارات کل نوسازی مدارس استان های شرکت کننده در دوره آموزشی ارزیابی عملکرد حضور یافت.

کد مطلب: ۶۹۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
محمدتقی نظرپور اظهار کرد: ارزیابی عملکرد در ادارات و سازمان ها فرایند با اهمیتی است که باید منجر به تشخیص درست و تصمیم مناسب مدیران شود.
وی ادامه داد: از فوائد غیر قابل انکار ارزیابی عملکرد این است که موجب ارتقاء فرهنگ سازمانی شده و کارآمدی سازمان را افزایش می دهد.
نظرپور با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد با ارائه بازخورد به مدیران می تواند بسیار موثر و نقش آفرین باشد.، افزود: ارزیابی عملکرد باید کارآمدی تک تک کارکنان را بالا ببرد و موجب ثمردهی مثبت برای سازمان باشد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: مقوله " آموزش" در فرآیند ارزیابی بسیار اهمیت دارد و تیم ارزیابی باید آموزش دیده و مجهز به علم روز این فرایند را انجام دهد.
وی همچنین تصریح کرد: تیم ارزیابی باید از خط مشی مشخصی برخوردار باشد تا بتواند نتایج مفید و موثری ارائه دهد. ارزیابی ها باید به صورت مستمر و و دقیق و در طول سال حداقل دو بار انجام شود تا منجر به نتایج کاربردی شود.
خاطر نشان می شود این دوره مشتمل بر تبیین مفاهیم و معیار های ارزیابی عملکرد، مدل ها و روش های اندازه گیری در نظام ارزیابی عملکرد، مراحل نگارش یک فرایند ارزیابی، تبیین دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت متبوع، بررسی مشکلات ارزیابی عملکرد در گزارشات سالهای قبل بود که طی دو روز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار