قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامشهر در مسابقات کشوری سازه های ماکارونی

اسلامشهر (پانا) - تیم سازه های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر قهرمان مسابقات کشوری سازه های ماکارونی موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی خاوران مشهد شد.

کد مطلب: ۶۹۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

تیم سازه های ماکارونی واحد اسلامشهر با حضور در هشتمین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی خاوران مشهد که با همکاری انجمن کشوری سازه های ماکارونی، ایران خرپا، ودر گرایش راندمانی قهرمان دانشجویان کشور شد .

دراین دوره از مسابقات 250 نفر از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در قالب 60 تیم از دانشگاه های سراسری، دانشگاه آزاد اسلامی، غیر انتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی حضور یافته و با 165 سازه ماکارونی در سه گرایش سنگین، راندمان و معماری به رقابت با یکدیگر پرداختند .

از این میان تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر توانست با افتخار از دیگر حریفان خود در گرایش راندمانی برتری مقام قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت و بر سکوی اول این دوره از مسابقات تکیه زند .

شایان ذکر است ،بابک صبحی، رضا خاوری، امیر عباس حسینی به سرپرستی ایمان رستم نژاد اعضای تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند و سازه تیم اسلامشهر با وزن 59/98 گرم، توانست وزن 4/246 کیلوگرم را تحمل و راندمان 24/2499 را به نام خود ثبت نماید .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار