معلم درگزی نائب قهرمان مسابقات جهانی کوراش ترکیه شد

نایب قهرمان مسابقات جهانی کوراش ترکیه و معلم آموزش و پرورش شهرستان درگز 19آذر به میهن بازگشت.

کد مطلب: ۶۹۱۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، 19آذر در میان استقبال پرشور مردم ورزش دوست درگز، قنبرعلی قنبری دارنده مدال نقره کوراش مسابقات جهانی ترکیه وارد زادگاهش درگز شد.
این مراسم باحضور حاتمیان نماینده شهرستان درگز در مجلس شورای اسلامی مسئولین آموزش وپرورش، ادارات، نهادهای دولتی و اجرایی شهرستان، مسئولان ورزشی، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم درگز برگزارشد.
قنبری نایب قهرمان مسابقات جهانی کوراش در ترکیه، ضمن تشکر از کلیه مسئولین و مردم درگز که با حمایت ها و ایجاد فرصتهای مناسب باعث انگیزه بیشتر جهت شرکت در مسابقات می شوند گفت: از اینکه توانستم دل مردم کشور، استان و به ویژه درگزی های ورزش دوست و با محبت را شاد کنم، خوشحالم و امیدوارم با تکرار این پیروزی‌ها جواب این محبت‌ها را بدهم.
وی گفت: خوشحالم که توانستم نماینده شایسته‌ای برای کشور و استان خراسان رضوی و زادگاهم درگز باشم، قطعاً همین استقبال‌ها وظایف ما را در عرصه‌های دیگر و میادین ورزشی سنگین‌تر می‌کند.
نایب قهرمان کوراش جهانی در ترکیه ابراز داشت: من هنوز فرصت دارم و سعی دارم در میادین ورزشی همچنان برای ایران افتخارآفرینی کنم و با کسب موفقیت‌های بالا مردم کشور و استان و شهرم درگز را شادمان کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار