رئیس خدمات عملیات شرکت نفت و گاز آغاجاری:

چاه‎های تولیدی با اجرای بیش از سه هزار مورد اصلاحات ایمن سازی شد

تهران (پانا) - بیش از سه هزار مورد اقدام پیشگیرانه و اصلاحی برای ایمن سازی، حفظ و نگهداشت چاه های تولیدی از سوی واحد خدمات چاه ها طی ۶ ماه اول سال جاری انجام شد.

کد مطلب: ۶۹۱۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، رییس خدمات عملیات شرکت آغاجاری گفت: با توجه به حساسیت واحدهای عملیاتی و ضرورت کنترل دقیق چاه‌ها و تأسیسات با هدف صیانت از سرمایه ملی برای ایمن‌سازی و حفظ و نگهداشت چاه های تولیدی، اقدامات قابل ملاحظه‌ای از سوی کارکنان خدمات عملیات این شرکت با استفاده از توان و امکانات داخلی انجام شد.

خداداد طیبی در ادامه انجام بیش از ۷۰۰ مورد گریس کاری و روانسازی شیرآلات و ادوات چاه‌ها و تأسیسات، ۱۵۰ مورد همکاری با مهندسی تولید شرکت و بیش از ۴۰ مورد موشکرانی و توپکرانی در شرایط نامناسب آب و هوایی منطقه، تحت نظارت مستمر و طبق برنامه‌ریزی منظم را بخشی از اقدامات انجام شده در این باره عنوان کرد.

رئیس خدمات عملیات شرکت آغاجاری افزود: بیش از هزار مورد رفع نشت، حصارکشی و نصب تسهیلات و ادوات سرچاهی ، با استفاده از امکانات داخلی شرکت طی ۶ماه نخست امسال از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

طیبی اظهار کرد: یکی از اقدمات برای ایمن‌سازی چاه ها، تخلیه حوضچه چاه ها و شیرخانه‌ها بوده که با تلاش‌ نیروهای خدمات عملیات بیش از ۸۵۰ مورد تخلیه و بهسازی از سلر چاه ها و شیرخانه‌ها انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار