ابويي: از ظرفیت‌های ایجادشده تولید صنعتی در کشور استفاده شود

عضو هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان لوله وپروفیل فولادی معتقد است با وجود ظرفیت‌های بالای ایجادشده در تولید لوله‌های فولادی واحدهایی وجود دارند که با کمتر از 30 درصد ظرفیت کار می‌کنند و باید با تامین به موقع مواد اولیه برای این صنعت در راستای قانون استفاده حداکثری از تولید داخل از ظرفیت‌های تولیدی کشور استفاده شود.

کد مطلب: ۶۹۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

‌سید علی محمد ابویی عضو هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان لوله وپروفیل فولادی گفت : اگر مواد اولیه صنعت تولید لوله و پروفیل تامین شود بدون هیچ محدودیتی این امکان که تمامی لوله‌هاي آب، فاضلاب و گاز در کشور تولید شود، وجود دارد.

وی افزود: از نظر بهداشتی لوله‌ مسی استاندارترین و بهداشتی‌ترين لوله‌ها برای انتقال آب است که قابليت بازیافت در صنعت نیز دارد و ارزش خود را به عنوان ماده خام از دست نمي‌دهد.

ابویی ادامه داد:‌ لوله‌هاي فلزی استقامت بالایی دارند و به طبیعت صدمه نمی زنند. این لوله ها قابلیت پمپاژ و فشار بالا را نیز دارند .

ابویی با اشاره به طرح انتقال آب خلیج فارس برای مصرف صنایع کشور اظهار کرد:‌ در این طرح هزینه تمام‌شده به گونه‌اي است که برای صنعتگرگران تمامی مي‌شود و صنعتگرانی که برای 600 تا 1500 تومان آب صنعتی در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، صنعتگران دولتی هستند.

وی ادامه داد: صنعتگر بخش خصوصی قادر نیست این هزینه ها را پرداخت کنند .

عضو هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی، عنوان کرد: از سوی دیگر تامین آب 600 تا 1500 تومانی برای هر لیتر در صنایع نمي‌تواند قدرت رقابتی را برای صنعتگران باسایر تولیدات مشابه ایجاد کند .

وی با تاکید بر ضرورت تامین آب صنایع کشور، اظهار کرد:‌ براساس قانون وزن حجمی وقتی در برخی از نقاط سطح ذخایر آب‌هاي زیرزمینی کاهش مي‌يابد آب‌هاي فاضلاب به آن نفوذ مي‌كند و در کنار آن نشست به وجود مي‌آيد و متاسفانه برخی صنایع درنقاط بحرانی آبی کشور برداشت بي‌رويه داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار