اعلام زمان ثبت نام متقاضیان تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی در فارس

تهران (پانا) - کارشناس مسوول توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش وپرورش فارس گفت: ثبت نام از متقاضیان تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی دراستان فارس از 25 آذرماه آغاز خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۹۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد رضا بحرانی گفت: ثبت نام از متقاضیان تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی دراستان فارس از 25 آذرماه آغاز و تا 8 دی ماه 1396 ادامه خواهد داشت و این تاریخ تمدید نخواهد شد.
کارشناس مسوول توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش وپرورش فارس همچنین گفت:تاریخ اعلام نتایج ثبت نام ،دی ماه سال جاری می باشد و پذیرفته شدگان برای تشکیل پرونده به ادارات آموزش وپرورش سراسر استان مراجعه خواهند کرد.
وی افزود: این ثبت نام به صورت اینترنتی واز طریق مراجعه به سامانه اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش وپرورش فارس به نشانی http://samt.farsedu.org انجام می شود.
بحرانی گفت: بر اساس قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیر دولتی ،افرادی که دارای حداقل 30سال سن و مدرک لیسانس می باشند می توانند متقاضی تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی باشند.
وی تاهل را یکی از شرایط متقاضیان مرد اعلام کرد و افزود: از دیگر شرایط متقاضیان ثبت نام تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی ،داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام عملی به مبانی و احکام اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه و برخورداری از حسن شهرت است.
کارشناس مسوول مدارس و مراکز غیر دولتی فارس از متقاضیان خواست با دقت کامل نسبت به تکمیل فرمهای موجود در سامانه اقدام کنند تا از امتیازات لازم برخوردار شوند.
بحرانی با اشاره به اینکه مجوز تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی دارای تاریخ اعتبار است گفت: افرادی برای ثبت نام اقدام نمایند که شرایط لازم برای راه اندازی و شروع فعالیت مدارس و مراکز را در سال تحصیلی 98 - 97 دارا باشند.
وی همچنین توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و گفت: یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به توسعه آموزش و پرورش، اجرای درست برنامه ها با مشارکت و استفاده از ظرفیت و پتانسیل مردمی است که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و در همه اسناد فرادستی نیز مورد توجه قرار گرفته است.
وی توسعه متوازن این واحدهای آموزشی را سیاست اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی فارس قلمداد کرد و گفت: همه آحاد مردم می توانند درچار چوب مقررات و ضوابط در توسعه کمی و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش مدارس غیر دولتی خالصانه تلاش کنند.
کارشناس مسوول توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی فارس با بیان اینکه" کارگروههای متعددی تشکیل و نیاز به مدارس و مراکز غیر دولتی در سطح استان را مشخص نموده است." تاکید کرد:حضور پیشکسوتان آموزش و پرورش و دانشگاهیان که سالیان سال عمر خود را در کسوت معلمی سپری کرده اند، باعث رشد کیفی مدارس و مراکز غیر دولتی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار