همکاری آموزش‌وپرورش و خیران مدرسه‌ساز برای ساخت 237 کلاس در کرمانشاه

تهران(پانا)- مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه گفت: تفاهم نامه 55 مدرسه شهری و روستايی با 237 كلاس درس در مناطق زلزله‌زده با خیران به امضا رسيده است.

کد مطلب: ۶۹۰۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مرزبان نظری با عنوان کرد: تفاهم نامه 55 مدرسه شهری و روستايی با 237 كلاس درس در مناطق زلزله زده با خیران به امضا رسيده است.

او افزود: همچنین تاكنون 106 كلاس درس کانکسی در شهرستان های زلزله زده کرمانشاه تحویل و نصب شده است که از این تعداد 71 كلاس در سرپل ذهاب، 25 كلاس در ثلاث باجانی و ازگله و 10 كلاس در دالاهو در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه از آماده سازی سه مدرسه در سرپل ذهاب و قصرشیرین با تامین اعتبار ۱۰میلیارد ریالی سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد و افزود : این مدارس به زودی به بهره برداری می رسند و بازسازی سه مدرسه دیگر در دست اجراست، همچنین ساخت ۵ مدرسه دیگر نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نظری یادآور شد : دو پروژه خيری ۶ كلاسه سرپل ذهاب و ۲ كلاسه روستای بابااسكندر که مراسم کلنگ زنی آن پیشتر برگزار شده بود، اکنون در مرحله عمليات خاك برداری است و روند ساخت آن از سرعت خوبی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار