آموزش و پرورش به عنوان موثرترین نهاد فرهنگی کشور است

سمنان(پانا)- عضو هیئت رئیسه مجلس از آموزش و پرورش به عنوان موثر ترین نهاد فرهنگی در کشور نام برد .

کد مطلب: ۶۹۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ غلامرضا کاتب در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) در سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه دارد و توسعه همه جانبه ی کشور منوط به داشتن نظام آموزشی قدرتمند است .

وی از آموزش و پرورش به عنوان موثر ترین نهاد فرهنگی در کشور نام برد و افزود: تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت در گرو مشارکت همگانی مردم، مسئولان و همه ی ارگان های دولتی و غیر دولتی است

کاتب اظهار داشت : خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در نظام تعلیم وتربیت دارند و دست یابی به اهداف نظام آموزش و پرورش را منوط به مشارکت مردمی دانست .

داریوش طاهری فرماندار گرمسار نیز در سخنانی بیان کرد : سرمایه گذاری در آموزش و پرورش از اولویت های دولت و از عوامل اصلی توسعه ی کشور است .

علی زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان گرمسار اظهارکرد: برنامه های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمسار همسو و مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است .

وی،نقش پررنگ تر والدین دانش آموزان و به طور کلی مشارکت های مردمی را در فعالیت های آموزشی و پرورشی خواستار شد و گفت : قطار مدرسه سازی درکشور در حرکت است و شهرستان گرمسار نیز همسو با سایر نقاط کشور پروژه های مدرسه سازی در حال اجرا است .

همچنین درادامه عضو هیئت رئیسه ی مجلس از روند اجرای پروژه ی مدرسه ی خیر ساز بنت الهدی در ایوان کی بازدید به عمل آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار