همراه باشهدا؛

زندگی نامه شهید عباس زاده

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید مردعلی عباس زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

کد مطلب: ۶۹۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

شهید مردعلی عباس زاده در سال 1344 در ارومیه متولد شد شهید تحصیلات خود را تا سوم دبیرستان ادامه داد بعد از آن عضو فعال پایگاه شهید پرویز نعمتی بود. فردی معتقد به اسلام و ولایت فقیه و عاشق امام راحل و دلباخته امام حسین (ع) بود. زمانی که به جبهه اعزام شد چند تن از دوستانش نیز به دلیل تشویق های ایشان به جبهه آمدندو همچون خود شهید به فیض شهادت تائل آمدندسرانجام مردعلی عباس زاده در تاریخ 1362/12/17 به خیل شهدای عظیم اسلام پیوست و پرچم اسلام را پایدار کرد.

فرازی از وصیت نامه شهید عباس زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

شیرین ترین لحظات در بهار هر جوانی و هر رزمنده ای که از چشمه اسلام سیراب می شوند آرزوی شهادت است. شهادت چون روح است که دیدن آن در لحظات زندگی سخت و دشوار است مگر زمانی می توان آن را لمس کرد که در راه سرخ ابا عبدالله امام حسین (ع) قرار بگیریم و از کنار آب فرات بگذریم.

از شما می خواهم برایم دعا کنید تا بلکه خداوند مرا مورد عفو قرار بدهد برادران حزب اللهی از شما می خواهم که همیشه در صحنه باشید و از همه دوستان و آشنایان می خواهم که مرا حلال بکنند من راه خدا را آگاهانه انتخاب کرده ام و تنها هدفم قرب خداوند متعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار