یک درصد از جمعیت دانش آموزی در مدارس استثنایی و تلفیقی تحصیل می‌کنند

اردبیل(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: هزار و 340 دانش آموز در مدارس دارای نیازهای ویژه و 240 دانش آموز در مدارس تلفیقی مشغول به تحصیل بوده که یک درصد از جمعیت دانش آموزی استان را به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۶۹۰۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛احمد ناصری با قدر دانی از زحمات معلمانی که در مدارس استثنایی مشغول انجام وظیفه هستند، اظهار کرد: ارزش کاری که این معلمان در مدارس استثنایی انجام می دهند بسیار بالاست، حس مثبتی که در این همکاران وجود دارد باعث می شود تا در ایفای نقش خود موفق باشند.

ناصری با بیان اینکه هزار و 340 نفر دانش آموز در مدارس دارای نیازهای ویژه و 240 نفر دانش آموز در مدارس تلفیقی مشغول به تحصیل هستند که در واقع یک درصد از جمعیت دانش آموزی استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه از آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد: 44 آموزشگاه استثنایی در استان مشغول به فعالیت هستند که تعداد 20 آموزشگاه مستقل و 24 آموزشگاه بصورت ضمیمه اداره می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به فعالیت 8 مرکز اختلالات یادگیری در سطح استان گفت: باید زمینه را بگونه ای فراهم کنیم تا این دانش آموزان علاوه بر فعالیت های رسمی آموزشی و پرورشی بتوانند احساس محدودیت نکنند و از تمامی امکانات لازم بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار