آموزش و پرورش بوشهر؛ دستگاه برتر در غنی‌سازی اوقات فراعت انتخاب شد

بوشهر(پانا)- استاندار بوشهر گفت: نیروی انسانی هرجامعه سرمایه بزرگ و مهم اجتماعی آن جامعه به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۶۹۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در آیین تجلیل از دستگاه های برتر طرح اوقات فراغت استان بوشهر و اجرای طرح نشاط اجتماعی اظهار کرد: نیروی انسانی هرجامعه سرمایه بزرگ و مهم اجتماعی آن جامعه به شمار می رود.

وی افزود: جوانان به عنوان آینده سازان کشور مهمترین سرمایه اجتماعی کشور به شمار می‌روند که تلاش می شود در قالب طرح امید و نشاط اجتماعی نشاط و پویایی به آنان هدیه شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در قالب طرح نشاط اجتماعی برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آئینی با هدف ایجاد نشاط در سراسر استان برگزار می شود.

گفتنی است، آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از دستگاه برتر طرح اوقات فراغت استان بوشهر به همراه دو نهاد دیگر به عنوان یکی از سه دستگاه برتر انتخاب شد.

شایان ذکر است، انتخاب آموزش و پرورش استان به دلیل شرکت بیش از 25هزار دانش آموز در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در 34 مجتمع ها و کانون های ورزشی در شهرستان هاو مناطق، استفاده از حدود 1500 نفر همکار فرهنگی به عنوان مربی و عوامل اجرایی برنامه غنی سازی اوقات فراغت همچنین سرپرست ومربی اردوهای دانش آموزی در این طرح ها، اعزام1100 دانش آموز به اردوها، مسابقات و جشنواره های کشوری، رشد و پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری، مهارتی دانش آموزان و ارتقای سطح دانش وبینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی وحرفه ای، فرهنگی وهنری دانش آموزان و فراهم سازی زمینه های جلب مشارکت دانش آموزان جهت شرکت عملی آنها در سازندگی استان و کشور عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار