معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

اعزام 152 دانش آموز رودانی به اردوی راهیان نور

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان گفت: 152 نفر از دانش آموزان دختر مدارس رودان به مدت 5 روز عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۶۹۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

عبدالله عبدی بحرینی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: چهار کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان رودان با 152 دانش آموز دختر از 13 آموزشگاه متوسطه دوره دوم به مدت پنج روز راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

وی افزود: این دانش آموزان به همراه 24 مربی، روحانی، امدادگر و راوی در قالب چهار کاروان در اردوی پنج روزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن می کنند.

عبدی بحرینی بیان کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار، رشادت، شهادت و آمادگی دفاعی دانش آموزان برای مقابله با جنگ نرم و ناجوانمردانه دشمن را از جمله اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران طلایی حماسه و دفاع، عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: در این اردوی معنوی همه ی نکات ایمنی توسط آموزش پرورش و بسیج منطقه رعایت شده است و اولیا هیچ نگرانی بابت حضور فرزند خود نداشته باشند.

عبدی بحرینی با اشاره به استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور، خاطر نشان کرد: شور و اشتیاق دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی و سرزمین حماسه و ایثار و رهاورد معنوی، سازنده و تربیتی این سفر، کشور را در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان، بیمه و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار