برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی شهرستان درگز

انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی درگز با حضور معاونت و کارشناسان پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی جلسه روسای شورای دانش آموزی مدارس شهرستان درگز با هدف گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و انتخابات هیات رئیسه در اداره آموزش و پرورش با حضور معاونت پرورشی و کارشناسان برگزار شد.
طی این جلسه اسمعیل زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش درگز ضمن خوشامدگویی به نماینده نمایندگان دانش آموز و تبریک بابت منتخب بودن در بین تعداد کثیری از دانش آموزان، اهداف شورای دانش آموزی را بیان داشت و از دانش آموزان خواست تا به عنوان رابط دوستان و همکلاسی هایشان با مدرسه تلاش کنند تا وضعیت مدرسه را بهبود بخشند.
در ادامه دهقانی کارشناس سازمان دانش آموزی نیز در ابتدا با قرائت سوگند نامه شورای دانش آموزی بخشی از مسئولیت های نمایندگان شوراها را یادآور شد و با تاکید بر همکاری و همراهی با مسئولین مدارس و اداره آموزش و پرورش از روسای شورا خواست تا برای رسیدن به مدرسه مطلوب در جهت انجام امور پرورشی و علمی و هنری فعالیت بیشتری نمایند.
پس از سخنرانی مسئولین روسای شورا ها تک به تک با معرفی خود و مدرسه خود و شرح مختصری از اقدامات خود در مدارس پرداختند و در پایان با برگزاری انتخابات روسای دانش آموزی شهرستان معرفی شدند تا با حضور فعال خود همکاران اداری را در امور پرورسی همراهی و همیاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار