معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران گفت :

ضرورت ایجادخلاقیتها توسط خبرنگاران دانش آموزی پانا در انعکاس اخبار

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: خبرگزاری ها برای جذب مخاطب باید رقابت کنند، اما خبرگزاری پانا این مخاطب را دارد و باید از این فرصت استفاده کند.

کد مطلب: ۶۹۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در کارگاه آموزشی، توجیهی رابطین خبری شهرستانهای تهران ،در سخنانی با تبریک ایام ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)اظهار داشت: ما در بستر آموزش و پرورش ،خبر را به عنوان یک اطلاع رسانی عمومی نگاه می کنیم .

وی در ادامه آموزش و پرورش را فصل مشترک میان مردم و دولت دانست و افزود: آموزش و پرورش باحضور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء آنها در حدود چهل میلیون نفر مخاطب را در برمیگیردو این موضوع وضعیت را دشوار می‌کند، زیرا اگر یک سیستم خواستار خوب کار کردن باشد باید مخاطب شناس باشد و به اینکه نیاز مخاطب چیست ،توجه کند .

هاشمی با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا یک خبرگزاری فنی و حرفه‌ای در بخش دانش آموزی طراحی شده ،ادامه داد: خبرگزاری پانا با روابط عمومی ها در ادارات همکاری دارد ولی در بحث وظایف تفاوت داریم و ما باید توجه داشته باشیم ،پاناخبرگزاری تخصصی آموزش و پرورش میباشد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تصریح کرد: تولید و منتشر کردن اخبار باعث میشود که مخاطبین ما نسبت به مسائل روزمره آگاهی کافی را داشته باشندوازسوی دیگر اولیای دانش آموزان دوست دارنداز اخبار و وقایعیکه در سیستم آموزش و پرورش رخ میدهد، مطلع باشند .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیگر خبرگزاری ها برای جذب مخاطب باید رقابت کنند، اما خبرگزاری پانا این مخاطب را دارد، و باید از این فرصت استفاده کند، اما این آماده داشتن مخاطب نباید باعث شود که ما دست از خلاقیت برداریم

شایان ذکر است در این کارگاه آموزشی یک روزه که در سایت کامپیوتر آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار گردید ، ابوالحسن قلیزاده ، مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران وقاسمی پور ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار