احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال/

محرومیت یک جلسه‌ای برای دایی/ سپاهان تهدید شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

کد مطلب: ۶۹۰۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال, کمیته انضباطی محمد دایی، مربی تیم سایپا را به دلیل تخلفاتش و به کار بردن کلمات نادرست و توهین به داوران که بعد از اتمام مسابقه برابر گسترش فولاد که نهایتا منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

* سعید الهویی، مربی تیم ذوب آهن در دیدار برابر فولاد خوزستان به دلیل توهین به داور چهارم منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* تیم سپاهان اصفهان به دلیل تخلفات تماشاگرانش برابر استقلال خوزستان (فحاشی به سرمربی تیم مقابل و مسبوق به سابقه) به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.ضمن اینکه کمیته انضباطی به باشگاه سپاهان اصفهان تذکر داد که در صورت تکرار تخلفات تنبیهات شدیدتری را برای این تیم در نظر خواهد گرفت.

* تیم استقلال خوزستان نیز اقدام به ترک زمین در حین مسابقه کرد که موجب توقف بازی از سوی سرپرست تیم شد، این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی به روشنایی، سرپرست تیم فولاد خوزستان تذکر داد که در صورت تکرار تخلفات تنبیهات شدیدتری را برای وی در نظر خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار