مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی

تهران (پانا)-چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی در شهرآفتاب برگزار می شود

کد مطلب: ۶۹۰۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب، دکتر محمد رئوف قادری با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم وکابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته در مجموعه شهرآفتاب اظهار داشت: با توجه به برررسی هایی صورت گرفته، حضور شرکتها و موسسات مرتبط با این صنعت، برای حضور در این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است و جایگاه شرکتهای خارجی در این دوره از نمایشگاه به خوبی مشهود است.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ایران وایر می تواند سبب رشد صنعت سیم و کابل در کشور شود گفت: خوشبختانه همکاری خوبی با نماینده دوسلدورف آلمان برای برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته است و بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی تازه ترین تکنولوژی، تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم می گذارند.
وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی،سیم و کابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران (IRANWIRE) بیش از 40 شرکت داخلی و 90 شرکت خارجی مشارکت دارند.
قادری با بیان اینکه در خصوص این نمایشگاه اطلاع رسانی خوبی صورت گرفته است بیان کرد: ما با وسواس و جدیت بدنبال استاندارد سازی نمایشگاهها هستیم و امیدواریم مردم نیز از این نمایشگاهها استقبال و بازدید کنند.
گفتنی است چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران از 15 تا 18 آذر هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران میزبان مخاطبان و دست اندرکاران این صنعت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار