به مناسبت گرامیداشت روز معلول برگزار شد:

سنجش 18هزار دانش آموز در بدو ورود به مدرسه

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلول که در آموزشگاه شهید خدایی برگزار شد گفت: سنجش 18هزار دانش آموز در بدو ورود به مدرسه امسال انجام شد.

کد مطلب: ۶۹۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان،مرتضی تمجیدی با بیان اینکه تعلیم و تربیت دانش آموزان معلول بسیار کار سختی است،گفت:به برکت تلاش های همکاران آموزش و پرورش در اداره استثنایی اداره کل و آموزشگاه های استثنایی در سطح استان هیچ مشکلی از نظر آموزشی برای این دانش آموزان نداریم.

وی ادامه داد: باید همکاران شاغل در مدارس استثنایی مورد توجه ویژه قرار گیرند وحل مسایل و مشکلات مدارس استثنایی نیازمند مشارکت دیگر نهادهاست.

تمجیدی گفت:در سال های گذشته به رشد کمی و کیفی و توانمند سازی دانش آموزان مدارس استثنایی توجه بیشتری شده و همین مسئله همیشه مد نظر آموزش و پرورش استان بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:دوچیز در دنیا بسیار مشکل است یکی حکومت داری و دیگری تعلیم و تربیت.

وی تصریح نمود: با این شرایط باز هم همکاران ماتمام وقت خود را در حوزه آموزش وپرورش استثنایی وقف آموزش و آسایش این دانش آموزان می کنند و سایر دستگاه ها و نهادها نیز باید آموزش و پرورش را یاری نمایند.

این مقام مسئول یادآورشد:تعلیم و تربیت استثنایی کاری تخصصی است و در این خصوص دوره تخصصی توانمند سازی همکاران هر ساله برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار