حکیم‌زاده به پانا خبر داد:

اجرای "طرح کارآمد" در سه استان/تاکید بر توانمندسازی معلمان

تهران (پانا) – معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اجرای "طرح کارآمد"، گفت: طرح کارآمد مبتنی بر توانمندسازی معلمان است که با شناسایی نیازهای اعلام شده توسط آن‌ها، اجرای آن دنبال خواهد شد.

کد مطلب: ۶۹۰۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

رضوان حكيم‌زاده در گفت‌وگو با پانا،‌ در خصوص طرح کارآمد که امسال به صورت پایلوت در استان‌ها اجرا خواهد شد، اظهار کرد: برنامه عمل طرح کارآمد آماده شده و در سه استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه طرح کارآمد مبتنی بر توانمندسازی معلمان است که با شناسایی نیازهای اعلام شده توسط آن‌ها، اجرای آن دنبال خواهد شد.

حکیم زاده بیان کرد: مدیران مدارس نیز در این طرح نقش هدایت‌گری را ایفا می‌کنند. به جای برگزار کردن کلاس‌های آموزش ضمن خدمت، به سمت نیازسنجی از طریق مخاطبان می‌رویم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در کنار این موضوع چارچوبی مبتنی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی ارائه می‌کنیم تا معلمان بر اساس آن یا نیازهای بیان شده توسط آن‌ها، مهارت‌های خود را به معلمان دیگر آموزش دهند.

وی همچنین اضافه کرد: تلاش کرده‌ایم طرح کارآمد مبتنی بر آموزش‌های جدید تعلیم و تربیت باشد تا با اجرای آن بتوان به تحقق اهداف وزارت‌خانه سترگ آموزش‌وپرورش کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار