مصطفی کارخانه در گفت‌و‌گو با پانا:

تمام فکر فدراسیون معطوف به تیم ملی شده است/ در گروه مرگ قرار داریم

تهران (پانا)- سرمربی تیم بانک سرمایه از عدم توجه کافی فدراسیون والیبال به لیگ برتر گلایه کرد.

کد مطلب: ۶۹۰۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در گفت و گو با پانا درباره شرایط تیمش در آستانه مسابقات جام باشگاه های جهان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه بچه ها در آمادگی کامل به سر میبرند. اگرچه گروهی که در آن قرار داریم گروه سختی است و با حضور تیم هایی از ایتالیا و برزیل به گروه مرگ معروف شده، ولی با این حال من به بازیکنانم اعتقاد دارم و مطئن هستم آنها خوب کار می کنند. البته باز هم تاکید می کنم با گروهی که داریم کار سختی پیش رو ماست.

کارخانه درباره وضعیت لیگ گفت: متاسفانه آشفتگی های لیگ زیاد است و ما در هر مسابقه ای شاهد درگیری هستیم. علتش هم این است که فدراسیون تمام فکر و ذهنش شده تیم ملی و به باشگاه ها اهمیتی نمیدهد، به همین دلیل تیم ها هم بدون پشتوانه مالی در لیگ حاضر می شوند و بعد از مدتی که فشار اقتصادی بر روی آنها زیاد می شود تیم در آستانه انحلال قرار می گیرد و نهایتش این است که بازیکنان جوان در کوران مسابقات خانه نشین می شوند.

وی تاکید کرد: با این شرایط تیم ما که خوب بسته شده است. البته بودجه ما نسبت به تیمی که قرار است در جام باشگاه های جهان نماینده ایران باشد واقعا کم است اما به نسبت تیم های لیگ وضعیت بدی نداریم؛ تا این حد که مدام می شنوم که می گویند لیگ تک قطبی است در صورتی که چنین نیست ما صبح و عصر تمرین می کنیم و واقعا بازیکنان تلاش می کنند.

کارخانه در پایان گفت: با تمام این حرف هایی که درباره تیم ما زده می شود، یکی از بازیکنان خوبمان میلاد عبادی پور را با وجود میل باطنی از دست دادیم اما نمی دانم چرا باز هم با وجود همه تلاش های ما مورد حسادت برخی تیم های دیگر قرار می گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار