واکنش نتانیاهو به کشتی نگرفتن علیرضا کریمی مقابل حریف اسرائیلی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی به اقدام کشتی‌گیر ایرانی برای پرهیز از رقابت با یک کشتی‌گیر صهیونیستی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۶۹۰۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی ویدئویی در صفحه توئیترش خشم خود را نسبت به امتناع کشتی‌گیر ایرانی برای رقابت با طرف صهیونیستی‌اش در مسابقات جهانی ابراز کرد.

وی در این پیام با طرح ادعاهایی خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: از نظر من خصومت ایران با اسرائیل می‌تواند در ماجرای کشتی‌گیر این کشور به نام "علیرضا" خلاصه شود. مربی‌اش حین مسابقه به او دستور داد که رقابت را واگذار کند. دلیلش این بود که در مسابقه بعدی علیرضا قرار بود مقابل یک کشتی‌گیر اسراییلی قرار گیرد. می‌دانید که ایران از رقابت ورزشکارانش با اسرائیلی‌ها جلوگیری می‌کند. او در برابر کشتی‌گیر روس مغلوب شد تا مجبور نشود در مسابقه بعدی با کشتی‌گیر اسرائیلی رقابت کند.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود گفت: با توجه به این‌که ایران خواهان نابودی اسرائیل است، چنین چیزی تعجب‌آور نیست. اکنون به شما اطمینان می‌دهم که این اتفاق نخواهد افتاد. ما اجازه آن (نابودی اسراییل) را نخواهیم داد. اما در این میان مردم ایران هستند که هزینه می‌دهند. وقتی مربی علیرضا به او گفت در مسابقه ببازد وی گفت که به نظرش دنیا به پایان رسید.

وی مدعی شد که نظام ایران ترجیح می‌دهد شاهد باخت ورزشکارانش در برابر اسراییلی‌ها باشد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش گفت که " می‌خواهد به ایران نشان دهد که متنفر بودن از دیگران از آنها قهرمان نمی‌سازد."

علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی در وزن 86 کیلوگرم به تازگی در مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال در لهستان به‌طور عمدی بازی را به کشتی‌گیر روس واگذار کرد تا مقابل حریف صهیونیستی بازی نکند.

این رویداد واکنش‌های زیادی را در جامعه ورزشی داخل و خارج ایران در پی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار