در گفت و گو با پانا:

دیدمان را به کودکان کار عوض کنیم

بازیگر نقش رحیم در نمایش "بچه های خاکستری" بیان کرد: این نمایش اجتماعی و در رابطه با کودکان کار است.

کد مطلب: ۶۸۹۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

علی نعمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان گفت: "بچه های خاکستری" در مورد چهار کودک کار در یکی از چهار راه های شلوغ شهری است که پولی را گم می کنند که باید شب به صاحب کارشان تحویل دهند و اتفاقاتی در طول نمایش می افتد که بعضی از بچه ها متحول می شوند و بعضی هم به پیش صاحب کارشان بازمی گردند.
وی افزود: در واقع کوچک ترین بچه پول را گم کرده و رحیم ترس این را دارد که شب چه جوابی به صاحب کارش بدهد، سرانجام‌ کشمکش هایی که بین این کودکان پیش می آید نمایش را شکل می دهد و مخاطب آن، نوجوان است.
نعمی پور پیام این نمایش را مستقل بودن دانست و گفت: باید روی پای خودمان بایستیم مثل شخصیت موسی که در نمایش بچه ها را از مسیری که همیشه بودند، خارج می کند و راه جدیدی را به رویشان باز می کند.
وی ادامه داد: از لحاظ اجتماعی، باید دیدمان را نسبت به کودکان کار باز کنیم چون آن ها در جامعه زندگی می کنند و مشکلات خودشان را دارند.
وی افزود: نوجوانان امروز توقعشان بالا رفته و دیگر با قصه هایی مثل سیندرلا ارتباط برقرار نمی کنند و دوست دارند نوجوان امروز را ببیند که با تکنولوژی سر و کار دارد و با نوجوان گذشته تفاوت زیادی دارد.
نعمی پور بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی برای ما شهرستانی ها خیلی خوب و مهم است چون با وجود محدودیت ها و سختی هایی که برایمان وجود دارد، سعی می کنیم کارمان به چشم بیاید و خودمان را به جشنواره می رسانیم که به ما میدان داده شود.
وی در مورد برگزاری جشنواره در شهر همدان‌ گفت: جشنواره هم از لحاظ فرهنگی و هم گردشگری به پیشرفت شهر کمک می کند چون همدان یک شهر توریستی است و خیلی خوب میزبانی جشنواره را برعهده گرفته است.

/کیمیا کلهری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار