معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های:

حفظ آرامش و امنیت جانی دانش آموزان اولویت اصلی فعالیت های اردویی است

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، جلسه هم اندیشی کارشناسان فعالیت های اردویی در کانون شهدای پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۹۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در نشست هم اندیشی کارشناسان فعالیت های اردویی و فضاهای پرورشی با اشاره به اهمیت اردو در تربیت دانش آموزان، برحفظ آرامش و امنیت جانی دانش آموزان بعنوان اولویت اصلی فعالیت های اردویی تاکید کرد.


هاشمی با اعلام خبر تمهید مقدمات برگزاری دوره های توانمند سازی از جمله آموزش دوره فعالیت های اردویی اظهار کرد: برنامه ریزان و متولیان اجرای اردو باید آموزش های لازم را ببینند و مدیران و مربیان مدارس ضمن آشنایی کامل با دستورالعمل ها و ضوابط اردویی نسبت به اجرای بند بند نکات توجیه گردند.


وی در ادامه خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات کارشناسان مناطق و تمامی دست اندکاران جهت استفاده بهینه از فضاهای پرورشی استان با مشارکت همکاران در سطح استان شد.


در ادامه این نشست، مجتبی ولی پوری رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در خصوص برگزاری اردو و تاثیر بسزای آن در شخصیت دانش آموزان از جمله جامعه پذیری، اعتماد بنفس، مسئولیت پذیری و آموزش مهارت های زندگی مطالبی را بیان کرد.


ولی پوری اردوی دانش آموزی را مهم ترین فعالیت تربیتی دانست و بر همکاری و تبادل نظر همکاران جهت برگزاری کیفی ترین اردوها با اهداف تربیتی تاکید کرد.


وی در ادامه برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی و حضور پر رنگ کارشناسان اردویی و فضاهای پرورشی در رونق و تحول فعالیت اردوگاه ها و کانون ها را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار