غفوریان در گفت و گو با پانا:

جمعیت هدف آموزش‌وپرورش استثنایی افزایش می‌یابد

معاون برنامه‌ريزی آموزشی و توان بخشي سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت:‌ تغییر نام سازمان نیازمند مصوبه مجلس است و این تغییر دانش آموزان تحت پوشش را هم افزایش می‌دهد.

کد مطلب: ۶۸۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

محسن غفوریان در گفت وگو با پانا، در خصوص روند پیگیری تغییر نام سازمان آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تاسیس شده است و برای تغییر نام باید از این طریق مصوبه ایجاد شود. اکنون ماموریت‌های سازمان براساس مصوبه هفت گروه از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را شامل می‌شود.

وی ادامه داد:‌ براساس آمارهای بین المللی دانش آموزان با نیازهای ویژه شامل 17 گروه هستند و لایحه این موضوع در بخش عمومی وزراتخانه در حال آماده سازی است تا به هیئت دولت برسد و از این طریق به مجلس ارائه شود.

معاون برنامه ريزی آموزشی و توان بخشي سازمان گفت‌: در این مورد با مجلس هم رایزنی هایی برای این تغییر نام انجام شده است و به نظر می‌رسد مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

گفتنی است؛‌ پیش از این اخباری مبنی بر تغییر نام سازمان آموزش و پرورش استثنایی به "سازمان آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه" مطرح شده بود که در شورای سازمان نیز این مساله مصوب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار