رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدا میناب:

همه ما باید سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم

رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدا میناب گفت: یکی از اهداف ما از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ ایثاوشهادت درجامعه، خصوصا نسل جوان و نسل جدید خواهد بود.

کد مطلب: ۶۸۹۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان میناب یکی از مهمترین روش های حفاظت از انقلاب ترویج ازفرهنگ و ارزش های آن در بین نسل های گذشته تا کنون عنوان کرد و گفت: اولین یادواره شهدای شهر میناب بیست و هشتم دی ماه در سالن یادگار امام(ره) این شهرستان برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای شهر میناب افزود: یکی از نقاط قوت انقلاب جمهوری اسلامی ایران در جهان انتقال بین نسلی آرمانها وارزشهای انقلاب در بین جوانان است.

بارانی عنوان کرد: فرهنگ شهادت طلبی و حفاظت از ارزش ها وآرمان های این انقلاب، امروزه یکی از خواسته های همه مردم به ویژه جوانان کشور بوده که می توان حضور آنها را در بین مدافیعن حرم ملاک این باور دینی و معنوی آنها قرار داد.

رئیس ستاد نخستین یادواره شهدا میناب هدف از برگزاری این یادواره حفظ فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل های جوان وآشنایی آنها با آرمان های دینی و معنوی انقلاب در جامعه عنوان کرد.

بارانی خاطر نشان کرد: در این مراسم معنوی علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از خانواد های شهدا از مدافعین حرم که از این شهر در نبرد با دشمن حضور داشته اند تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.

خبرنگار: مهدی ذاکری/انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار